I´m back!!!

från semestern...det har varit välbehövlig ledighet!!! Första veckan var jag helt utslagen...var skakis i kroppen, kunde inte sova och hade en grym magvärk!!! Detta är så typiskt när jag är ledig...men sen NJÖT jag bara av ledighet, vackert väder och goda jordgubbar!

Men nu till det viktigaste...Jag ska bli MORMOR!!!

Nu tycker ju jag att det är snäppet viktigare än att bli mamma eller pappa...herregud, det har väl människor blivit i alla tider!!!

MEN MORMOR...det är något alldeles speciellt det!!!

Så först ska vi gifta oss och sen blir jag MORMOR!!!

Kramen till Er alla...från Lee den blivande MORMODERN

Kommentarer

  1. Jamen visst har du väl gift dig nu? Fullt upp misstänker jag med allt runtom.

    Grattis till att du ska bli mormor - känns fasligt märkvärdigt =)

    kramkram//Sara

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg