Bulldoft...

hemma hos mig!
Bakade både kanel- och vaniljbullar...MUMS!!!
Fick även till en kladdkaka.

Det var en stycke son som gjorde denna beställning förra veckan, idag kändes som en bra dag att ta tag i detta projekt. Det tokregnar och är strålande solsken omvartannat här, så det blev lite varmt i köket, men det var det värt!

Jag har pillat med ett kort också, till en underbar nygammal vän på landet. Han har hjälpt mig både att fixa iordning min cykel, som jag hade tänkt köra på tippen, fixat min elsladd som jag klippte av, och nu håller han på med min utebelysning där sladden vittrat sönder...dessutom fick jag låna en boxer av honom så att jag kunde titta på tv. Just det, kortet kommer...men naturligtvis var batterierna urladdade...så dom sitter i laddningen nu. Ibland önskar jag att jag hade en sån mojjäng till att ladda upp mig...hihihi

Vi ses snart go vänner...

Kommentarer

Populära inlägg