Syfestival och lite sytt...

Igår var jag på SYFESTIVALEN
som i år gick i stick- och virkningens tecken!!!

Men trots detta så lyckades jag göra några inköp...



Ska förklara vad ni ser...

1 st stor inchlinjal
Vattenlöslig penna
10 st spolar
2 förp brodermaskinsnålar
1 mönster till spiralväska
1 tyg med stickande får
1 tyg med söta snägubbar
1 panel med olika fruktRUMPOR
nya numret av Fat Quarter
1 strykmönster med text
1 blingsax
1 väskmönster på en Loralieväska

tror detta var allt...

denna söta sypåse sydde jag klart i torsdags

Här är den stängd (som att du inte ser det)
Jag sydde tulpanduttar på banden...

Det är 8 fack för trådrullar, måttband, nålar, band,
 säkerhetsnålar och någon liten tygbit mm...

Nu ska jag skära till tyg med min fina nya inchlinjal...
sen blir det
Så mycket bättre i soffan,,, (tolkning är fritt) *fniss*

KRAMEN...

Kommentarer

Populära inlägg