Mysdag...

har det varit alla kategorier! Det började med att Victoria och jag åkte till Farsta, där vi strosade omkring i lite affärer, och naturligtvis blev det lite handlat till båda bebisarna som komma skall. Även Wincent fick en baseballjacka samt joggingbrallor... Vi åt lunch och köpte med oss lite gott till kaffet. Sen ställde vi kosan till mitt smultronställe...
I denna rabatt finns bara VITA blommor... Det gula huset är min granne Bosse´s, mitt hus är VITT!!!
Silvergran som planterades av mina föräldrar för ca 45 år sen...den är så underbart vacker...
Min paviljong, som jag är så stolt över!!! Här äts både frukost,fika, lunch & middag!!! Här är min lilla pergola...som ska få ett lyft nästa vår/sommar...
Väl hemma igen, packade vi bilen full med s k i t och åkte till miljöstationen och kastade. Jag känner mig alltid så tillfreds med mig själv när jag varit där!!! (L) Vi såg Robinssonfinalen, där jag hoppades att Anna skulle vunnit...men men!!! Nu ska jag lägga mig och läsa och ta bort larmet på mobilen för imorgon har Wincent studiedag!!! Puss & kramen

Kommentarer

Populära inlägg