Sylusten är tillbaka...

och även blogglusten...
 
Jag har ju haft lite annat för mig senaste månaden...
jag har hållt koll på Era bloggar och på FB...
men inte varit så aktiv själv...
 
Detta är vad jag sytt nu...
 
Otroligt rolig och snabbsydd...
 
                                                      Här är dem i tre olika storlekar...

Victoria, Elliot och jag var och stängde ner min kolonistuga för vintern för någon vecka sen...
 vi satte galler för fönstren och tömde kyl/frys samt stängde av vattnet!
 
Då kom min kompis som jag känt sen jag var tre år förbi...
och stoppade ner Elliot i moppeförvaringen.
Han verkade trivas där...
Bra då vet jag vem som kan vara barnvakt nästa sommar...hihihi
 
Det roliga är att Benke som han heter, kallar sin moppe för Knarren...
och det var ju namnet Victoria kallade Elliot för i magen!!!
 
Det är alltid med blandade känslor jag slår igen för vinten...
men snart är det vår och alla vi kolonister vaknar till liv igen.
 
 
Puss & KRAMEN...LEE
 
 



Kommentarer

  1. Härligt att du fått sylusten tillbaka, jag har inte sytt på 1,5 vecka och håller på att längta ihjäl mig till syrummet är klart så jag kan ha ro att sitta ner och sy. Kramen!

    SvaraRadera
  2. Dina tre små boxar är jättefina, tycker jag.
    Själv har jag sytt två stycken i samma storlek och tyckte att det var ett kul mönster att följa.

    Dollandesign

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg