Det luktar vår...



Solen skiner (in genom skitiga fönster) och det är riktigt skönt ute...och mina rabatter börjar det titta upp lite blad...jag blir alldeles genomlycklig!!!














Wincent är nu återbördad till fädernehemmet...han har haft kanondagar i Västerås med Petronella, Mattias och Oscar...TACK, till Er!!!


Och den 13 september 2009 ska jag bli svärmor...på alldeles riktigt!!! Tänk att för första gången få en riktig SVÄRSON!!!

Jag måste börja öva...-Jag har inte förlorat en dotter utan fått en son...eller hur det nu var!!!

Tänk att JAG har så stora barn...jag menar eftersom jag är så himla ung...och inte började jag samla på dom (barnen alltså) så rackarns tidigt...well, well...Det ska bli så härligt att få välkomna Mattias på riktigt...så nu ni andra som bor ihop med mina döttrar...KÄNN INGEN PRESS!!!


Lilla Engla har blivit en stor tjej också...hon löper för första gången...därav W´s gamla kallingar!!!

Annars har jag suttit och njutit av min nya Tildabok...och satt postitlappar överallt i den...på kommande projekt...Den är enormt fin och jag är så glad att jag köpte den...fast den kostade 300 kr nästan!
Ha det bäst så ses vi snart igen!!! Glöm inte att kommentera...please!!!
Kramen//Lee

Kommentarer

  1. Hej Mor! En riktigt svärson och en till med efternamnet BRIXING att lägga till på listan. vilken konstig svenska, men aja vi lever ju i ett mångkulturellt land*asg*. Vi har nog nästan helt till 99% bestämt att efternamnet blir dubbelnamn, Lindgren-Brixing. Det var helt underbart att ha Wincent här, synd bara att dagarna gick så rackarns fort, men det kommer fler lov och han är välkommen hit varje gång om han vill=) Fast ni kommer ju snart hit igen*jeeii* Alltså missförstå mig rätt nu, men Wincent saknar jag nästan mest av alla för han vill ju inte riktigt pratat i telefonen, det gör jag ju med er andra. Fattar du vad jag menar? Det är klart att det är helt underbart att träffa er andra också och att ni kommer hit, men när han kommer så har jag inte pratat och träffat honom på längre tid än er andra känns det som...Låter det vettigt? Han är en guldklimp! Han är så otroligt väluppfostrad och trevlig på allt och alla. Tackar för allt och kramar folk när man ska gå..Så sött!
    Många kramar//Petronella

    SvaraRadera
  2. Härligt att få en riktig svärson...jag har en också..nästan..Linda o hennes Mattias är inte gifta, de har varit tillsammans å förlovade i 8 år.
    Så härligt att W. har haft det hos sin syster, Mattias och Oscar.
    Ja, W. är en go´gosse...

    Ha det gott önskar...och
    mångabamsekramar till er...
    önskar...
    Annika, L o M

    SvaraRadera
  3. Kul att de ska slå till.
    Lyckönska dom från oss här nere.
    Han kan skatta sig lycklig, att få dig som svärmor.
    Bättre kan det ju inte bli.
    Gå nu ut och njut av livet, våren, dagen. Stryk det som ej önskas ..... eller inget.
    Kram på er alla från Mia i Skepplanda

    SvaraRadera
  4. Jag blir alldeles varm om hjärtat när jag läser Petronellas inlägg. Den tjejen har du verkligen lyckats med. Ska bli kul att lära känna dina barn en vacker dag. Men nu tycker jag att det börjar bli dags att träffas. Vad tycker du? Jag kan sluta runt 14 någon dag och ta pendeln till dej. Vad sägs?
    Kram
    Anette

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg