Nu får det väl ändå vara nog...

med vintern!!! Igår eftermiddag började de snöa här igen...först fin snö som smällte så fort den landade...efter en timme ungefär så var det stora lovikkavantar som dalade ner...och här ligger nu en blöt sörja...som de flesta inte ens vill ha!!!

JAG VILL HA VÅR!!!

Idag börjar en tre veckor lång test av våra små treor...nationella prov!
Varje dag i tre veckor med uppehåll av påsklovet kommer dessa små att grillas...tycker nog att det är lite tidigt...sen blir det ju i femman och nian också!

NEEEEEEEEEEEJ...tittar just ut och det har börjat vräka ner igen!!!

Är det fler än jag som är supertrötta? Jag har massor av villgöratankar...men de fastnar där...orkar liksom inte trycka ut dom ur öronen...
Jag skriver attgöraefterjobbetlistor...sen när jag kommer hem orkar jag bara riva sönder dom!!!
Så i fredags somnade jag gott i soffan innan del 2 i Let´s dance och igår törnade jag in under nyheterna innan del 2 i Beck...
Inte nog med att jag missar en massa från programmen, sen ligger jag vaken i flera timmar och kan inte somna...gissa en som är trött när väckarklockan ringer!!!

Nu ska jag hasa in i badrummet och hänga tvätt...

Ciao alla amigosar!!!

Kommentarer

  1. Du behöver semester min vän!
    Kom hit, åh vad jag ska vårda dig..å Wirre med.

    Kramar från Annika
    L o M hälsar till dig och Wirre.

    SvaraRadera
  2. *hmm* Undrar just vems SOV gener jag har fått... jag somnar allt som oftast innan kl tio och vaknar inte förrän kl ringer igen morgonen efter... och skulle jag ha tid skulle jag underdagen kunna ta en "powernap" på nån timme lr 2 utan att det skulle rubba nattsömnen...

    Lite semester skulle nog inte skada lilla mamma och i helgen blir det ju en mini variant iaf. Hoppas ni får kanon mysigt!

    Puss

    SvaraRadera
  3. Hej mor!
    jag instämmer med Alex ang. vem vi har fått ärva sovgenen ifrån. Varje kväll när jag och Mattias ska kolla på tv(Nej, mamma jag skulle inte skriva annat än titta på tv. Vet att tanken slog dig!) Så somnar jag och Mattias säger: Jaha ska du sova nu igen...skitsur=)

    Ja, i helgen får du semester ifrån tvätt, disk och matlagning och så får du ju umgås med mig mig mig!! Jag ska laga god mat åt dig, Wincent och Victoria...

    Det är ingen idé att gnälla på vädret...det är så här det är varje år. Vilket väder det än så gnäller man för att man vill ha det vädret som det inte är just då...

    Jag har kommit på att istället för att gnälla för saker man inte jag göra något åt så ska man glädjas och vara glad och göra det bästa av det man kan göra något åt..*ler*

    Som nu t.ex. Mattias åkte till Idre, det började snöa, jag blev dunderförkyld och måste gå ut och ta hand om Oscar kunde inte komma mer olägligt, men som Tony Irving(?) säger: MEN!!Det är bara att se det positiva i det hela. Jag får sova utan att dra ner rullgardinen och vakna till dagsljuset, oscar älskar snön=) jag har nu rensat hela hjärnan på snor och jag och Oscar har tagit långpromenader och lekt i skogen varje dag..
    det finns inget ont som inte har något gott med sig. Som du med ditt finger, jättetråkigt att du har ont i fingret, det positiva är att du inte behöver diska..SKA inte behöva diska!!

    Ha nu en fortsatt trevlig kväll med Big, Wirr och Jimpan! Och Engla förstås!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg