Trött på att vara TRÖTT...

Jag är så trött på att inte orka - sy, pyssla, inreda och dekorera...
Jag är så trött på att inte orka ge mej själv det som är njutbart för mej...
Jag är så trött på att vara trött… jag är så trött på att inte orka vara positiv och glad...
Jag är så trött på att inte orka mer än en sak åt gången. Att om jag ordnar en middagsbjudning så finns inga krafter kvar till annat...
Jag är så trött på att vid fysisk ansträngning få en förhöjd temperatur på uppemot 38.5 gr...
Jag är så trött på att en vanlig liten förkylning slår ut mej fullständigt...
Jag är så trött på att jaga på andra som tydligen är tröttare...

”Jaha”, tänker du kanske ”hon är utbränd” Jo då – vidbränd, säger min läkare.
Fibromyalgi har jag också…

Men nu räcker det...

FÖR...nu SKA jag:

Börja mitt NYA liv...vilket innebär att jobba på att:

Sätta mig, mina nära & kära och det som är viktigt i mitt liv...FRÄMST!!!
Bygga upp mitt hem som jag vill ha det!!!
Stärka min självkänsla och självförtroende!!!
Börja träna och därmed även gå ner i vikt!!!
Sätta press på att få den hjälp som jag/vi har rätt till!!!
Ta mig tid till mina väninnor/vänner!!!

Vill du följa med mig på denna resa???
För jag kommer säkert att behöva dig och dina goa kommentarer...när jag dippar och även när jag är på banan!!!

För nu är jag så TRÖTT...på att vara TRÖTT!!!

StorKRAMEN//Lee

Kommentarer

  1. Härlig inställning!! Keep up the good work!!

    Puss och kram, kära mor!!

    SvaraRadera
  2. Många kramar till dig..
    Tänker på dig.

    Från Annika, L o M.

    SvaraRadera
  3. hallojs, ny hos dig!! Bra skrivet!!!
    Är med en tjej med massor av pyssel i mig!!!
    Välkommen att kika Millan♥

    SvaraRadera
  4. Jag e me på resan lilla mamma! Hejar och stöttar!! Puss

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg