På gott och ont...

har jag varit borta från bloggandets värld...

Tror nu inte att jag har varit så saknad...men nu är jag tillbaka!!!

Ja, mycket har hänt sen sist...

Petronella och Mattias har gift sig...
Alex, Wincent och jag har varit i Turkiet...
Victoria har träffat en mysig kille...(håller tummen att det blir något där)
Wincent & Victoria har bytt rum...
Wincent har bytt rum med vardagsrummet...
Jag har fått vardagsrummetin till mig (i vardagsrummet)
Allt mitt pyssel är invräkt i klädkammaren...
Sy och brodermaskinerna står på köksbordet...

Barnens farmor somnade in för ett tag sen...saknad av både mig och barnen...

MAGEN växer...(alltså inte min utan Petronellas)

Annelie och jag har ett projekt på gång...

För övrigt är varje dag en strid!!!

Kramen//Lee

Kommentarer

  1. Jag har saknat att se det du skriver...

    Och du har glömt en sak... lr 2 vad jag kommer på

    1) Jag har börjat plugga!
    2) M & J & C bor numera i huddinge.

    Välkommen tillbaks till bloggens värld, själv har jag lagt ner...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så kul att du är tillbaka här..
    Har saknat dig..
    Ha det bra.
    KRAM från
    Annika

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg