Förvirrad...

Jag blir så skogstokig när nåldj-n går av på brodermaskinen...och jag inte hittar förpackningen med nya nålar...men det kanske inte finns nån...och då kan det ju vara därför jag inte hittar den!!! Kvinnlig logik anno 2010!

Igår hade jag bestämt mig för att sy...men jag satt med min gravida dotter i telefon ca 3 timmar istället...mys! När jag väl slet mig ifrån henne så ringer väninnan Aster och vill ha fikasällis...så då gick jag dit...man är ju en hygglig prick (fniss)...vi fikade och till fikat tillhör ju en massa snack och fnitter...sen blev jag helt plötsligt kvar på middag...offrade mig alltså igen!!! Så hem kom jag lagom till Robinson...mätt och nöjd!!! Jo då för er som tänker anmäla mig till barnavårds- nämnden (som det inte heter längre) kan jag trösta er med att Wincent åt hos en kompis, så vänta med anmälan!
Wincent och jag slutet på Robinson och början av Fantastiska fyran och Silversurfarn...sen sov vi gott i varsin soffa...det var den sydan!!!

Och så idag när jag känner att NU är det högprioritering på brodermaskinen...så FUCK...säger jag bara!!! Jag hann dock sy lite...men blir ju så förvirrad för jag kan inte förstå VEM som gör så mot mig och VARFÖR!!!

Så nu får jag väl städa Wincents rum istället...DUBBELFUCK!!!

//Lee

Kommentarer

Populära inlägg