Nytt år Nya tag...

Jag blir alltid lite gråtmild när det är dax för ett nytt år, ett helt blankt papper som ska fyllas.
Samtidigt tycker jag att det är ruskigt spännande!

Jag har bestämt att det ska bli ett bra år, då 2010 bestod av mycket sorg, tungt arbete men också av mycket nyttig erfarenhet!

På nyårsafton var jag, Wincent och Victoria i Egypten. På dagen var vi på en Jeepsafari i Sinaiöknen! Vi besökte ett Beduinläger, red kamel (aldrig mer, jag började må tokilla), kissade stående på en av de skitigaste toaletterna jag sett, som bestod av ett hål i backen inget vatten eller toapapper. Men nöden har ju ingen lag, jag var däremot otroligt tacksam över handspriten som jag hade med mig och som gick runt bland oss i jeepen! Det var något som jag tyckte var urkul att åka jeep i öknen...oj, vad det gick, både hit och dit. Vi hade en mycket duktig chaufför som inte var den mest sociala killen i Sharm el Shejk...men men!

På kvällen var det stor fest på hotellet med god mat, härlig underhållning och dans! Vi fick masker mm...som vi glatt satte på oss! Det var ett roligt koncept som jag nog ska annamma hemma. Vi fick nytt år en timme före er hemma i Sverige...det kändes lite konstigt...

Nu höjer jag mitt glas (läs kaffekopp) och önskar er alla ETT GOTT NYTT ÅR...(även om det är 18 dagar för sent) Jag hoppas att ni vill vara med mig under 2011för det vill jag att ni är!!!

Kramen...Lee

Kommentarer

Populära inlägg