Sol, lax och kärlek...

Idag är en sån dag då jag sitter inne och längtar ut...men ut vill jag inte för det är inte lika skönt som det ser ut...SOLEN skiner och fåglarna kvittrar, men det är riktigt kallt och ruggigt ute!

Idag blir det lax till middag...beställt av Wincent!!! Och jag gillar det också. Brukar passa på när det är lite billigare, då köper jag på mig. Till påsk och midsommar köper jag alltid en hel lax. Delar den och lägger på grovsalt, in i ugnen på rätt låg temp...Serverar med kokt potatis och stenbitsromsås...MUMS!!!

Igår ropade Wincent på mig från sitt rum...han hade skrivit en egen sång på gitarr...den framfördes och jag kan säga att mina ögon rann över...-Vilken mamma kan motstå en text som låter...MAMMA, jag älskar dig...du är bäst i hela världen!!! Lille älsklingen...så fin!!!

Nu ska jag betala räkningar...blä...men det är så otroligt skönt när det är gjort!!!

Kramen...Lee

Kommentarer

Populära inlägg