Utelåst

ja, det är dagens sanning...men nu är jag inne och varm igen!



Jag åkte upp till Wincents skola för möte med hans lärare. Naturligtvis vill inte Wincent stanna kvar, men har inga nycklar. Så han tar mina...gott och väl så här långt!!!



Men när jag kommer hem efter 45 min är han inte hemma...inte heller ligger det några nycklar i brevlådan...ok, tänker jag det är ju bara för mig att ringa till honom! Tror du att han svarade?

Precis...icke...det gjorde tyvärr inte hans kompisar heller! Jag ringer till min väninna som bor i samma område...Jippie, hon svarade...men var hos sin mamma som är nyopererad!



Åker upp till centrum för nu har jag dessutom blivit akut kissnödig och då är ju biblioteket superbra att ha...tänker både böcker, toa och värme...LYCKA!!! Det blev inte något av det...däremot tillgången till mina nycklar! För vem är inte där om inte min nyckelbärare, och hans kompisar. På frågan varför ingen svarade i mobilerna sa Wincent...-Men hallå, det är en bibbla...här ska det vara tyst! -Hm ja det är ju sant, men det gäller visst bara mobiler, inte ett gäng grabbar på 12 år!!!

Kramen...Lee

Kommentarer

Populära inlägg