Vitt...

är *färgen* jag har överallt..Shabby chic är inredningen som ligger mig mycket varmt om HJÄRTAT och som jag utgår ifrån när jag inreder.
Wincent vill ha allt SVART i sitt rum. Helst skulle han nog vilja ha alla väggar, golv och tak i samma kulör, men han får nöja sig med en svart fondvägg med grå blomklängen på och svarta detaljer. Hoppas att hans taklampa kommer i veckan som jag har beställt.
Med i den beställningen råkade lite annat slinka med också...ooopppppsss!!!

Idag tog jag lite kort på hur det ser ut här hemma, det gick ju bra. MEN sen blev det lite svårare när jag skulle försöka få in dom i datorn...hur jag än letar så finns dom inte! Eftersom mobilen är ny så får jag nog sätta mig och läsa hur jag ska göra...så bilder kommer inom kort...kanske!

Kramen...Lee

Kommentarer

Populära inlägg