Vår, rotmos och ökad arbetstid...

Det var länge sen...hua! Men nu är jag tillbaka... Äntligen är våren här...även om det snöade igårkväll, ett helt snötäcke la sig över gatorna igen. Albin (6 månader imorgon) hade problem när asfalten började titta fram, det var jätteläskigt att gå på. Sen vande han sig men vart överlycklig när det snöade igår...han TOKskuttade omkring!!! En kär vän var tillbaka... I torsdags gjorde jag rotmos, det var så länge sen jag åt det. Trodde inte att W skulle gilla det men det slank ner, även om han förklarade att potatismos nog var lite godare!!! Men han prövade i a f! Jag har gått upp i tid på jobbet, vilket var helt knasigt i början...helt plötsligtså var klockan så mycket...och jag väldigt trött!!! Nu har jag vant mig, så nu känns det bara bra och jag ser fram emot att ta ansvar helt själv! I helgen har jag fixat klart W´s nya rum...det går i svart...blev hur coolt som helst...men så är det ju en cool kille som bor där också...ska ta lite kort som jag ska försöka lägga hit! Var rädd om dig! Kramen...Lee

Kommentarer

Populära inlägg