Idag är det VÅR!!!

Känner mig bara så nedstämd, sorgsen, ledsen och ensam. Kan inte sätta fingret på varför men känns som om hjärtat är på väg att brista. Det gör bara så ont och det känns som om jag håller på att kvävas. Försöker göra saker men halvvägs tappar jag både ork och lust. Önskar man hade en varm famn att krypa in i. Någon som håller om mig, stryker mig över håret. Någon som bara finns där, någon som låter mig vara ledsen. Någon som lyssnar utan att dömma. Jag vill känna värme och trygghet. MEN...det är ingen idé att sitta här och tycka synd om sig själv... NU ska jag tänka positiva tankar...skita i dom som sviker och snackar skit! Det finns människor som inte står oss nära som är beredda att finnas till för oss...det är GULD!!! Det finns vänner som jag vet tycker om mig för min egen skull och som lyser upp mitt liv...det är GULD!!! Nog är jag ensam...så fruktansvärt ensam...men jag är stark och finner LYCKA i det lilla...det är GULD!!! Jag ser nu vilka det är som är värda att finnas i mitt liv...och dom som inte är det!!! Det ger energi att gå vidare och må bra i det!!! Kramen...Lee

Kommentarer

Populära inlägg