Spännande dag...trevlig kväll

blev det iaf...
Jag visste inte förrän ½ 10 om jag skulle kunna åka till Arlanda för att gå på produktinfo.
Men iväg kom jag och mycket trevligt fick jag titta, känna och klämma på, samt en massa trevliga konsulenter och min fina teamledare fick jag träffa.
Vi avslutade med att sitta ute i solen och äta lunch tillsammans.

Victoria ringde och då höll hjärtat på att stanna i kroppen, men hon ville bara höra hur det gick...flin

På kvällen åt vi falsk laxpudding Victoria, Wincent och jag...SUPERGOTT med skirat smör till!

Victorias lille bebis hade BF igår, och som Victoria sa så har hans hyreskontrakt gått ut, vilket betyder att han kommer att bli vräkt inom två veckor!!!

Jag vet att det är tråkigt med bara text och jag hoppas att jag kan ladda upp lite kort och visa här imorgon!

Nu ska jag sova så jag orkar med att heja, stånka och andas om Knarren bestämmer sig för att starta sin resa ut i den stora världen!!!

Puss & kramen

Kommentarer

Populära inlägg