Männen...

                                               
i mitt liv växer så det knakar...
För inte så väldans länge sen köpte jag nya kläder till Wincent..,
men vad gör ungen då? JO han växer ur alllt...
 
Det är tacken det för att jag ger honom god mat, bara sånt han gillar, jag ger honom en säng att sova i och en massa moderlig kärlek!!!
 
Förresten det där med moderlig kärlek...ja den är ju poppis nu...så inte nog med att han kostar i form av både nya kläder och MAT...jag har ingen liten mysig skrutt att gosa med och ha fredagsmys med längre...
 
Men, jag har en son som håller på att bli man, nåväl i a f en fjortis
 
 
 
Som jag ÄLSKAR ÖVER ALLT ANNAT och är så STOLT ÖVER!!!
 
sen har jag ju Elliot...den minste mannen i mitt liv i ca två månader till...sen föds en kusinpojke!!!
 
Han äter också MEGA och börjar nog snart växa ur sina kläder även han...
 
 
 
Detta måste vara LYCKA!!!
 
Puss & kramen... Lee





Kommentarer

  1. Det känner jag igen, barn som växer. Nu har mina barnbarn vuxit om mig (13 och 15 år) så jag får kasta alla gamla mönster jag ritat till dem och sytt kläder av. Mina tjejer tycker fortfarande om att gossa med mig och har lovat att vi ska byta från barnvakt till mormorsvakt nu. Lyckliga du som har en pytte också.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg