Victoria gungar och snurrar...

Nu är bebis 9 dagar över Beräknad Förlossning, så i fredags åkte vi till Huddinge och där gjordes ett ultraljud. Allt såg väldigt bra ut, gott om fostervatten och alla mätningar var bara bra... Jag vet inte vem som är mest trött på att vänta, det borde ju vara Victoria som bär omkring på denna mage...men jag vet inte om det inte är jag trots allt...hihihi Här tog vi oss en stärkande promenad i uppförsbackar
Bakifrån ser man inte ens att hon är HÖGgravid...
Men från sidan syns det...
Och varför inte gunga och snurra lite för att hjälpa till på traven...
Snart ska Wincent och jag äta middag, Kyckling potatis och bea...sen är jag klar att åka in på förlossningen om det behövs. Jag packade min väska för ca tre veckor sen, Victoria packade sin igår...så då kanske ni förstår vem som har minst tålamod att vänta...hihihi Vi hörs snart igen...Puss & kram

Kommentarer

  1. Det va ganska roligt att gunga på den stora gungan, hihi =) Förhoppningsvis gjorde det underverk för nu är jag verkligen sååååå less på denna väntan!!
    Älskar dig <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg