Det går INTE bra nu...

Allt skiter sig...
Ibland blir det bara så i mitt liv...just att INGENTING funkar...
 
Det började i fredags när jag skulle installera grejer i min NYA laptop...
(som jag enkom köpt för att ta med till kursen jag skulle gå på i lördags)
Som vanligt ute i lite sista minuten...så blir skärmen grön/gul och lite dimmig,
så jag fick gå iväg utan dator
Nu gjorde det ingenting för jag fick sitta med en supergo tjej...
 
Kursen var så himlans bra...superhärliga tjejer och en kanonduktig fröken..
.så det var ju något positivt!
 
Sen i söndags skulle jag hjälpa Victoria att brodera handdukar till 2 st...
tror ni att det gick bra?
Naturligtvis INTE...
Jo, den ena handduken blev bra som broderades på min gamla Janome.
men i den andra maskinen byggdes det bara skatbon av undertråden...
 
I måndags så skulle jag installera programmen i min stationära dator,
för att kunna öva på det jag lärt mig...
hur tror ni att det gick?
Precis...åt hel---e!!!
 
Så idag tog jag tag i min klädkammare för rensning MEGA...
Vad tror ni jag hittar?
MUSSKIT...precis överallt!!!
Kan man hyra katt över en helg eller så?
 
 Nu tyar jag inte mer...
 
Men något positivt måste ni ju få se...
Denna fick jag av lille älskade Elliot
 
 
Gissa om det är gott att dricka kaffe ur den muggen?
 
Puss & kramen


Kommentarer

Populära inlägg