Inte min dag...

idag alls...
Morgonen började inte bra...jag försökte få Boxer, tv och inomhusantenn att lira ihop...men icke!
Åkte hem till Victoria och Elliot där jag blev bjuden på urgod tomatsoppa, macka och kaffe...och en massa Elliotgos...det var ju mys från jag kom till det jag gick...
 
Wincent skulle gå på bio på Heron och se Ted, grabbarna skulle få skjuts både dit och hem. Men helt plötsligt ringer W och undrar om jag skulle kunna förbarma mig...
Självklart...
 
Sen när jag kom hem möts jag av ett gång upprörda grannar som har sett en massa lås som klippts upp på våra förrådslängor. Där i bland mitt!!!
 
När jag tittar in i mitt förråd så ser jag på en gång att mina dubbdäck är borta...så det blev till att ringa polisen (som inte var förvånad) och försäkringsbolaget...
 
Jag blir både arg, ledsen och lite chockad...men känner samtidigt att det var väl en nedrans tur att jag inte kom ut när det lastades däck!!!
 
Nu hoppas jag att morgondagen blir trevlig för då ska jag SY och städa i mitt syrum!!!
 

Elliot i babysittern
 Elliot tittar upp på sin mor...
Puss & kramen...Lee


Kommentarer

  1. Fy vad irriterad man blir när sånt händer! Hatar tjuvar som inte kan låta bli andras grejer!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg