God fortsättning på 2013...

önskar jag er alla!
 
Min mamma tyckte alltid att det var hemskt på nyårsafton,
att säga hej då och tack till det gångna året.
Hon såg väl någon trygghet i att stanna kvar i det gamla,
eftersom hon inte visste vad det nya året skulle föra med sig.
 
Jag är precis tvärtom...
Jag tycker att det är jättespännande att sitta här med blanka blad,
 som JAG ska fylla med minnen så det blir bra!
 
Jag har tre nyårslöften...
 
1. Jag ska SY mer, prioritera det!
                  2. Jag ska blogga mer, kanske inte varje dag
 men mycket oftare än nu!
                 3. Jag ska börja umgås mer med människor!
 
Hittills går det bra, även om jag *bara* har träffat min son så här långt...
 
Ni som känner mig vet ju att jag älskar VITT och Shabby chic,
så jag tänkte dela några fina bilder med er!!!
 
 
 
Dessa bilder är inte tagna hemma hos mig, TYVÄRR!!!
 
 
Kramen...Lee
 
 


Kommentarer

Populära inlägg