Fina vänner...

är GULD värda!
 
Jag har inte massor, men några väldigt värdefulla!
 
Jag var hos en igår...vi har inte känt varandra mer än ett par år, men tror nog att hon håller med när jag säger att vi fann varandra direkt!
Vi ses inte ofta, hörs inte varje dag...men hon finns där!
Igår var det iaf dax att åka hem till Lena, tydligen kom jag försent...
Vilket är väldigt ovanligt för att vara mig...
Jag kom dit kl tio,(skulle ha varit där mellan 9-½10)
 vi åt gofrukost, babblade, babblade och babblade...
Rätt var det var så kom hennes man hem, min tanke var
-Jaha, vad han kommer hem tidigt...tänkte inte mer på det för vi fortsatte...BABBLA!!!
Sen tittade jag på klockan och höll på att ramla av stolen (om jag hade suttit) för kl var 17.45!!!
Så mannen kom väl hem som normala män gör efter arbetet...
HAHAHA
Eftersom vi inte var riktigt klara med pratandet så tog det 3/4 till innan jag åkte hemåt!!!
 
TACK, Lena för en härlig dag!!!
 
Väl hemma blev det bara att äta lite och sen ramla ner i soffan, trött och belåten!!!
 
Sen har jag ju alla er UNDERBARA tjejer på nätet...som hjälper till med råd och tröstande ord när det lilla syprojektet gått åt helv...e!!!
Ni ger sån energi, lust och skaparglädje...för det är jag er evigt tacksam!!!
 
Sen har jag min Maria...hon som känner mig bäst av alla människor på denna jord!!!
Du ska få ett alldeles eget blogginlägg...hjärtat!!!
 
Nu är kaffet klart, så jag tar mig ut i solen med en bok!
Kom på att det kanske inte är så bra att börja med att röja, första dagen på baksidan...
Lätt att jag sträcker mig, eller lyfter fel...ja, ni vet ju hur lätt man kan göra sig illa...
och det vill ni ju inte...eller hur?
 
Puss & KRAMEN...Lee
 

Kommentarer

  1. Puss & Kram vännen.../Lena

    SvaraRadera
  2. Kul att träffa dig! Och skönt att du hade så god hand med Felix så jag fick fika i lugn och ro *s*

    Såg att du och jag har en gemensam bekant på Facebook. Annelie Niehoff :-)

    jag springer på henne på bloggevent som jag går på. Supertrevlig tjej.

    funderar på om du kör visningar på Living & Room? Mamma och jag skulle kunna tänka oss en visning i så fall.

    Kram
    Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg