Viktiga beslut...

som jag måste ta kommande vecka...
Känns lite jobbigt då jag inte har någon att bolla detta med!
En av sakerna har jag i princip redan tagit ställning till,
men det är inte bara upp till mig...så spännande!
 
Den andra är svårare...jag väger för och emot.
Försöker känna efter vad magkänslan säger...
jag ska sova på saken, för då brukar allt falla på plats!!!
 
Annars har jag bara snorat, svettats/frysit om vartannat idag...
Fick feber igår, med ont i halsen, och idag kom snuvan!
 
 
En annan sak som jag måste skriva om...
ÄR
att jag blir galen av att inte hitta saker som jag behöver...
sånt kan få mig att gå bananas...
nu letar jag efter plastpapprena till
lamineringsmaskinen, men de är BORTA!!!
Visst det går att köpa nya...
MEN inte NU!!!
 
Jag behöver dem NU...det är NU jag ska laminera!!!
Jag brukar nämligen laminera mina mönster, för att bevara dem längre...
 
Hittade denna söta tant på nätet...
hon får bli det sista från mig här inne idag!
 
Åh, vad jag längtar till första doppet!!!
Även om det blir i vassen i år igen...
 
God natt & sov gott...Lee


Kommentarer

Populära inlägg