Underbar dag...

 
Så skönt när vissa dagar bara blir helt perfekta
(trots att jag inte sydde ett stygn) 
På fm så fixade jag till framsidan, klippte och trimmade gräset,
ställde iordning krukor
samt gjorde iordning bordet för hösten,
med ett fat som ska dekoreras och en ljuslykta!
Det blev nästan lite julfeeling...
 
Sen så hämtade jag Elliot och Victoria,
släppte henne vid pendeln med ett STORT LYCKA TILL!!!
Hon skulle åka in och göra nationella i engelska.
Elliot och jag fortsatte till Hågelby där vi mötte upp
Elliots moster Michaela Och Casper...
Först gick vi ner till djuren,
där Elliot vart superintresserad av höns, tupp, getter, får och kaniner...

 
Även Casper fick kompisar i form av fyra kaniner som lekte tittut med honom...
 
Efter att Elliot ätit lite mellis så gick vi till lekparken...


Eftermiddagen avslutades med en kaffe hemma hos Elliot...
 
Det var en trött liten indian som somnade gott och drömde om sina äventyr på prärien...
 
Puss & kramen...Lee
 
 

Kommentarer

  1. In och tävla hos mig :-) Finfina mockasiner/skor till dina barnbarn

    http://www.annakarlsson.se/blogg/2013/10/21/tavling-vinn-valfri-attipas-mer-an-en-mockasin-smidigare-an-en-sko/

    Hälsningar
    Anna

    Ps Tack för senast

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg