Barnbarnvakt och stuvad spenat...

är två av mina favoriter...
 
Varje söndag passar jag Elliot då hans mamma tränar fotboll.
Då har vi vår mystid, vi leker med bollar, LEGO
och alla mina köksgrejer som fascinerar honom!
I högen ser ni min elvisp samt skaftet på sopskyffeln
 
Igår köpte jag två Expedithyllor (beg) därav färgen...
Jag har två sen tidigare (en svart och en vit) som jag har satt ihop,
men nu är *skärbordet* dubbelt så långt!
Jag höll på att ställa in grejer där när Elliot kom idag,
och som den mormorsgris han är så ville han ju hjälpa till...
 
 -Blir du glad för att jag hjälper dig, mormor?
 

 
 
Elliot och jag kokade potatis, fisk och gjorde stuvad spenat
 till Victoria, Alexandra och Adrian som efter träningen!
Kusinerna fick leka en stund och jag, Alexandra & Victoria
fick prata av oss...(NOT)
 
Imorgon ska jag visa hur det blev med alla mina Expediter...
 
 
Kramen...Lee
 

 
 
 
 

Kommentarer

  1. Låter som en trevlig söndag .... :)

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig söndag du haft, ser fram emot att se dina hyllor. Och barnbarnen är jättesöta!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg