Positiva tankar och garderobsrens

Vill bara börja med att skriva till er som inte följt mig här förut
att jag har haft denna blogg sedan 2009.
 
Vad hände med alla andra tidigare inlägg jag skrivit,
som hamnade fem meter längre ner?
Ingen aning men vill du läsa mer om det jag skrivit
så kan du bara scrolla ner, ner och ner!
 
 
 
Det är där jag är idag...
Att våga
har aldrig varit mitt problem,
kanske snarare tvärtom
men att be om hjälp.
Förra året lärde jag mig t o m att kräva det,
och till min förvåning fick jag det!
Vet ni vad mer jag lärde mig?
Jo, att våga lita på hjälpen
 och att kunna luta mig tillbaka och släppa på kontrollen!
 
Något annat som jag håller på med just nu
är att rensa ut en massa gammalt.
Oj, vad det är nyttigt, befriande och ROLIGT!
Idag var det garderobernas tur...
Sälja
KASTA
spara
 
KASTA VANN!!!
 
 
Kramen...Lee
 


Kommentarer

Populära inlägg