Ut med 2014

VÄLKOMMEN 2015
 
 
Önskar även mig välkommen tillbaka
som bloggare...hihihi
Förklaringen på att jag varit borta i nio månader är
DÅLIG DATOR..
nä, inte hela sanningen men en förklaring iaf!
 
2014 har varit ett väldigt tufft är för mig,
men även ett riktigt bra år...
 
Jag fick mitt femte barnbarn, lilla Emilia
Jag har lärt mig så grymt mycket,
inom flera områden
Jag har haft så många fina stunder med
mina barn och deras familjer
Zlatan har varit med mig hela året
Hammarby tog sig upp
det finns så klart mer att glädjas över
och minnas tillbaka på...
men
jag väljer nu att gå framåt!!!
 
Önskar Er alla
 
ETT GOTT 2015
 
Kramen...Lee
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Populära inlägg