Regn och sol...

i den ordningen...igår och halva dan i dag har det spöregnat...men sen på eftermiddan så kom solen fram...så himla härligt...



Imorgon åker Wincent och hans klass på läger till Lida! Så nu har vi handlat och packat allt! OCH jag blir barnledig...på en torsdag, det ni!!! Jag ska passa på att gå hem till en kompis och fika och bara sitta och prata...det är lite av LYCKA!!!



Annars så fortsätter min rensning i snigeltakt...men jösses vad jag trivs här hemma...(får man skriva så)? Jo, men det måste jag väl få...jag skriver ju inte att jag har det vackraste eller finaste hemmet...utan bara att jag är så glad över att det i mitt tycke blir så fint...



Egentligen skulle Victoria ta studenten nu idagarna...men hon valde ju att hoppa av efter ett år på hotell och restaurang och börja på Inredning och design...den skulle ju jag ha velat gå!!! Så jag kan bara GRATTA alla hennes kompisar till studenten och se fram emot nästa vår!!!


















Så här söt blev Engla i födelsedagspresenten från Oscar!!!

Ha det bäst nu, så hörs vi snart igen!!! Kramen

Kommentarer

  1. men lilla mamma, det är väl klart att du får skriva att du trivs hemma. KOnstigt vore det väl annars??

    Söt lilla Engla i sitt täcke=)

    Hoppas du kan njuta av e.m./natten ifrån Wincent imorn och att du får det trevligt hos Annelie=) Hälsa henne från mig!

    Puss och kram!!

    Jag älskar dig och tack för ditt stöd! Hoppas du vet att du har mitt i vått och torrt!!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!

    Så söt Engla är.

    Hoppas att Wincent hade det kul på lägret..

    Sköt om dig min vän..

    Kramar i mängder från din vän Annika.
    L o M hälsar också

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg