Varm, varmare & mjukglass...

Oj oj oj...vilket underbart väder det är i de flesta hörn av Sverige...det är bara att njuta så länge det varar!!!
Men människor är så roliga...för vi är liksom ALDRIG riktigt nöjda!!! Det hör nog till våran natur, tyvärr...

Min vecka som har gått har varit så väldigt händelserik...
Här åker jag & Wincent båt med Michaela och Jonas...superkul och väldigt trevligt att få lite egentid med dom!!!
Wincent spanar in de häftiga vågorna!!!
Jonas & Wincent...kolla vem som styr!!!
Michaela & Wincent...mitt äldsta & mitt yngsta barn!!! Båda lika underbart vackra!!!
Moi...i egen hög person! Jag njuter av Stockholm...som är en av de vackraste städer i världen...speciellt en sån här kväll!!!
Wincent får tummarna upp av Jonas...mina underbara prinsar!!!
Michaela (dotter) & Wincent (son)...båda skrek av förtjusning när Jonas hoppade med båten...det gjorde jag också...jag älskar ju fart...hög fart!!!Jag IGEN!!! Vi åkte från Eriksdal, till Reimers/Långholmen...slussade i Slussen, sen runt Djurgården...sen slussning i igen på söder...

En helt underbar kväll och så roligt att få se mitt älskade Stockholm från vattnet!!! TACK till Jonas och Michaela för en oförglömlig kväll som avslutades med te/kaffe och rostade mackor till fyra sjöbusar!!!

På onsdagen åkte jag & W till Gnesta för att hälsa på min sy- och mönsterkonstruktör Päivi. Där fick vi goda smörgåsar och dricka/kaffe till...MUMS!!!Sen kom en försäljare av tyg...tro att vi satt och dregla...Päivi beställde en del som kommer till hösten...SUCK!!!

Jag handlade också så klart av Päivi...4 mönster och lite vadd, dragkedjor i fina färger och Thermolam (tror att det heter så)...VI (läs Päivi) sydde en necessär för att visa hur hon syr i blixtlås...där gick det undan kan jag lova!!!

Trötta och glada hamnade vi Donken...IGEN...orkade inte tänka på matlagning...

Det var lite om oss...nu ska jag ta med mig kladdkakan jag bakat...som om det inte redan var tillräckligt varmt inne...grädde och jordgubbar och gå ner till min underbara granne Aster och fika...fast jag får ta med även kaffet..HAHAHA!!!

KRAMEN//Lee

Kommentarer

  1. Åhh, det ser underbart ut! Stockholm e underbart!! W tycker ju att globen e som "New york typ" också...

    Jag träffade Diana i plaskis idag, riktigt söt och pratglad tjej ;) Hon lär sig väl av dig och Aster *ler*

    Hoppas du njutit lite av din barnlediga helg, trots allt!!

    Puss på dej underbara mamsen!

    SvaraRadera
  2. Så underbart härligt ni verkade ha det på båten..
    Hälsa Michaela att jag så henne och Jonas på TV...hihi..de var så söta där också..
    Härligt för du och W. att få göra nåt så skoj som att vara på sjön...

    Ha det bäst..
    Kramisar från de dina i Arjeplog
    Kram..kram..

    SvaraRadera
  3. Åh vad vi hade det mysigt! Hoppas ni har en supermysig söndag! Tack för häromdagen. Puss och kram M

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg