tYgEr & AlLsÅnG


Kolla vad som kom med posten idag...från Lapp-Elisa. Jag gjorde beställningen igår...det kallar jag expressutdelning!!!


Jag glömde ju skriva om att jag, Wincent, Alexandra & Jimmy var på ALLSÅNG i söndags.I Hågelby,med Rickard Broberg. Det är en jätteduktig musiker härifrån, som verkligen har glimten i ögat och en helt underbar röst. Han och jag gick på KomVux för en massa år sen...bara så att ni vet att jag känner en nästan riktig kändis!!! Det var ju ett strålande väder och mysigt att sitta med ungarna och njuta av glass och härlig musik...vet inte om alla runt omkring mig njöt när jag stämde in...men det är smällar dom får ta!!!

Hur som så var Jan Johansen där som gästartist...Jojo, så jag har nästan träffat en riktig kändis...tyckte nog att han tittade direkt på mig när han sjöng!!! A HOLY MOMENT!!!(eller vad det kan tänkas heta)...Magiskt var det hur som helst!!!

Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med innan jag kom in hit!!! Ni ska få se, sen!!!

TACK, för att du tassade in här... Kramen//Lee

Kommentarer

  1. Mera tyger får du hem till dig snart..
    Njut och klappa dina tyger...det gör jag..

    Ha det bäst!

    Nyfiken på vad du gjorde innan du kom in här...hihi.

    Kram från oss i Arjeplog.
    Annika

    SvaraRadera
  2. Myigt med allsång! Jag hörde att han skulle uppträda i augusti, tänkte kanske kika förbi då! :) Puss och kram fina mamma, Michaela

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg