Sista måndagen år 2009

Idag arbetade jag för sista gången detta år...undrar mycket över hur 2010 kommer att bli på den fronten...det enda jag vet är att det löser sig på något sätt!!!

Julen var trevlig och framför allt VIT på flera sätt! Den firades hos A & J, där J hade gjort all god mat utom Jansson för den gjorde jag! Som liten firade jag alltid julen på ett sätt och så har jag mer eller mindre fortsatt genom åren. Men nu blåser det nya friska vindar på den fronten...det blir nya konstellationer för varje år!!!

I lördags var det stor middag hos oss för då fyllde Wincent 11 år...tänk stora killen! Det har märkts mycket det senaste året att han börjar bli större och karvandet i navelsträngen har så smått börjat! Vilket är så skönt, han har verkligen utvecklats på många olika sätt!

Vi har fått två nya familjemedlemmar här den sista månaden...dels ALVA som hämtades hem en regnig söndag för tre veckor sen. Hon är kritvit och född den 11 september, hon är superkelig och hur social som helst!
Sen flyttade LINUS hit dan före julafton, han är en grå pälsig kille som är sex år. Han är Wincents katt...Alva är också en kisse! Engla och Alva ligger och sover ihop och leker ganska bryskt...men rantar efter varandra...så sött!

Nu säger jag Tjo...för jag ska sy lite...kanske, om utifall!!!

KRAMEN // Lee

Kommentarer

Populära inlägg