Fyra veckor kvar...


Tänka sig att i onsdags var han och fikade i *mitt* centrum...och ikväll svänger han de lurviga i Let´s dance!!! VEM kan detta vara undrar ni kanske...och det kan ni ju få fortsätta göra en stund!
Även kan ni ta er en funderare på vad som händer om fyra veckor!!!

Äntligen fredag...efter en ruggigt jobbig vecka...men så brukar det ju vara efter ett lov...och jag pratar inte om mitt lov!
Vad futtiga ens problem kan framstå när det händer stora händelser i världen...jag tänker på Haiti denna vecka...stackars männsikor, som om inte dom redan är drabbade...nä, då tänker Gud att dom kan vi lägga på lite mer skit...eller är det så att han vill testa resten av världen...vilka som kommer till undsättning och vilka som skiter i det??? Ja hemskt är det vilket som för de stackars Haitierna...eller heter det Hatianerna?!!! Men man kan ju också vända på det och liksom försöka se allt från den ljusa sidan...en jordbävning, det betyder ju att dom har ett land...och det är det ju inte alla som har!!!
Svaret är...(drums)....Rabih...och det är fyra veckor kvar tills det är sagt att mitt första barnbarn kommer!!!
Kramen så länge...Lee


Kommentarer

Populära inlägg