Vilket startgäng...

i Let´s dance...och vad duktiga de var allihop...





Men mina favoriter är: Mattias, Willy och GUDRUN!!! Kanske inte mest för deras dans utanför...


Mattias= SNYGG, skitduktig sångare och verkar vara en superödmjuk kille!


Willy= Råcool snubbe, med en massa charm samt SÖDERKIS!!!


GUDRUN= Bara för att!!! Feminist, otroligt charmig, bjuder på sig själv och en STARK KVINNA!



Jag fortsätter med mina vårkänslor fast det just nu är -22 ute och 22 inne...och med vårkänslorna kommer jag ju att tänka på mitt älskade Hammarby...spännande att få följa detta lag i fotbollen...ja i handboll också...men där går det ju liksom lite bättre...

Är man född på söder så är man...och det är jag så stolt över!!!

Nu är jag lite trötter,så jag säger natti natt!!!

//Lee

Kommentarer

  1. Hej! Hittade Din blogg via sysidan.se. Jättetrevligt att vara här! Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen.
    Jag tycker precis som dig om Lets Dancedeltagarna.
    Snygg Mattias..
    Häftige Willy..
    Å Gudrun, ja hon bjuder på sig själv.

    Ha det gott.
    Kramizar i mängder från
    Annika S.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg