2011 års näst sista dag...

känns ju vemodigt...lite svårt att släppa taget, men 2012 ska bli ett bra år.
Där mycket roligt kommer att hända och göras!

Julafton firades hos V.
W håller på att styra upp julklapparna under hennes helt bedårande lilla julgran.

Jag fick lite sytt till jul och lite som jag har ett år på mig att färdigställa!

En julpåse så att plastpåsarna ligger i snygg förvaring.

En amerikansk grytvante.

En grytlapp

Mer kommer...

Mycket har hänt sen sist...men det tar vi en annan dag...
för nu tänkte jag att jag skulle sy lite,
jag har plockat och städat hela dan idan,
och det var välbehövligt...tro mig!

Så på med CD spelaren som är laddad med Ödets hav av Elisabet Nemert,
 starta upp brodermaskinen och sy nåt fint på brorsan!
Kan jag avsluta den näst sista dagen på 2011 bättre?

Puss & kramen


Kommentarer

Populära inlägg