Fådda sydda saker...

Jag vet att det inte heter fådda, men jag tycker att det är ett mycket bra ord!!! Jag sitter och nästan sover, för i natt så ringde Victoria mig lite före tolv. Hon var så orolig för bebis hade inte rört på sig under kvällen och förlossningen tyckte att hon skulle komma in och göra en ctg (heter det så). Så på med kläderna, hämta henne och in till Huddinge. Vem tror ni börjar böka runt då...fniss
Vi drog en lättnande suck och efter att Victoria varit uppkopplad och läkaren gjorde en ultraljudsundersökning fick vi åka hem...Så skönt! Men väl hemma kunde jag inte somna så jag låg och läste till 05.30 och sen var det upp kl 07.00. Det där med sömn är ju ändå bara överskattat...hehehe Idag var vi på sista mödravårdsbesöket för denna gång... Väl hemma hos mig så åt vi lunch och för att hålla mig vaken började vi fixa min framsida...bra för en höggravid att jobba lite...
Just det...höll på att glömma det fådda och gedda... Sydde denna till Victoria och Engla...i detta fall till bajspåsarna, men det går lika bra att ha köksplastpåsar i den...
Och så en necessär med supersöta fjäril...även denna till Victoria...
Puss & kramen... LEE

Kommentarer

  1. Verkar tyvärr inte som att trädgårdsarbetet var någon bra start, hihi har fortfarande ej hänt något..

    Men snart så...

    SvaraRadera
  2. SYND...för jag har lite mer trädgårdsarbete!
    Bara storkgången kvar nu...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg