Som ett barn...

på julafton känner jag mig just nu!
Sitter och väntar på posten...
 
Jag har nämligen beställt en Go Accuquilt baby till mig,
samt tre olika mallar till...
 
Medans jag väntar så kan jag berätta lite annat...
 
Barnbarn nr 4 döptes i lördags i Lida kyrka...
Så nu heter han ADRIAN Sven Roland!
Han är nu  4 ½ mån och Elliot är 6 ½ månad!
 
Vart tar tiden vägen?
Själv fyller jag 57 om två månader, men det stör mig inte det minsta!
 
TVÄRTOM, faktiskt!
 
Inte så att jag tycker att det är skitkul att bli gråhårig och rynkig...
Men det följer med ett lugn och en ro...som är så skön!
 
Ni som känner mig vet ju att jag har en son på 14 år och nu undrar väl ni om jag har blivit tokig...
För lugnt med en tonåring i huset är det ju sällan...
men jag pratar om ett lugn/ro i sinnet...
 
Jag behöver inte längre prestera eller vara duktig...
 
Jag är jag...helt enkelt...och jag duger som det!!!
 
Nu ska jag gå ut och kolla om posten har kommit...HOPPAS!!!
 
Jag kommer in här igen med ett foto på alla go´sakerna...
 
PUSS & kramen...Lee

Kommentarer

  1. Vilken härlig post!! Kan bara önska dig Lycka till med din Baby Go,,hur bra som helst!!Bambikram

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK...det är du som har inspirerat mig...har även beställt Hex-n-More med en bok till (som jag just glömt namnet på)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg