Däckad men glad...


Ibland är det skönt att bli däckad...
För mig handlar det då om att ligga i soffan och kolla på tv...läsa
och må gott i att vara sjuk...
 
Min ÄLSKADE son gjorde mat till oss...
Hemmagjord pizza med köttbullar och stek ägg (smuligt)
Det var det godaste jag ätit på väldigt länge!!!
 
Idag mår jag bättre, febern är borta, nu är det bara väldigt snorigt och nysigt...
 
Jag testsydde en Cup cake grytlapp i söndags...
 
 den var riktigt rolig att sy...
Jag har värmeisolerande i själva botten på cup caken,
 och bara tunn vadd i frostingen...
Gjorde en med värmesolering även där men det blev så klumpigt...
så då blev det gör om, gör rätt!!!
 
Nästa ska jag nog kvilta frostingen lite så det blir mer liv i den...
 
Nu ska jag snart iväg på nya erfarenheter...
 
Puss & kramen...Lee
 

Kommentarer

  1. Jag tycker att Din Cup cakegrytlapp blev jätte gullig!

    Dollandesign

    SvaraRadera
  2. Tänk vad mycket man vill göra. denna cupcake har jag tänkt göra länge, men någon gång blir väl det å. Blir full i skratt åt ditt inlägg om dej själv jobbar som administratör enbart för mat å tak över huvvet. ja de gör jag med skulle hellre vilja sy på heltid hi hii. Men jag gillar mitt arbete med bokföring iaf.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg