Glad i magen...

Igår började min dag med att sitta hemma och vara nervös...
för kl 13.00 skulle min älskade lilla bil besiktigas!
Jag åkte straxt efter 12 (för att vara i tid är en dygd)
Det var en man före mig, men han och jag satt och fika och pratade
om allt från oron i Korea till hur allt var när vi var små...
Det var trevligt, men så klart åkte han och det var min tur...
Hua, vad jag var nervös
 
Min PÄRLA gick igenom utan en enda liten kommentar...
 
LYCKA!!!
 
Efter detta styrde jag mot PW QUILT...
alltid lika trevligt att träffa Lena och Päivi.
Dessutom var Lenas barnbarn där...en skitmysig kille
som minsann hade koll på både symaskin och svordommar...hihihi
 
För mig är det svårt att åka hem tomhänt från denna affär...
så detta fick följa med mig hem...
Jag känner ju ansvar för att denna mysiga butik ska finnas kvar...
 
Måste bara sätta in fotot på denna lilla prinsessa...
En liten Emma fyllde 1 år...
GRATTIS sötaste, önskar mormor!
 
Puss & kramen...Lee
 
 

Kommentarer

Populära inlägg