Gör om...

GÖR RÄTT...
Hur är det man säger...
När huvudet är dumt får kroppen lida...eller?
 
Ja i vilket fall som helst så har jag använt min SPRÄTT
en del sista dygnet!
 
Nog om det nu!!!!!!
 
Ja, precis så är det...
så fast klockan är mycket (23:19)
så ska jag sy en stund innan jag ska sova!

Måste bara kommentera kvällens Let´s dance...
ALLA (not) är riktigt duktiga...
Det roligaste jag tycker är att titta på alla fina klänningar och håruppsättningar...
Jag gillar Maria, men störde mig lite på att hon mitt i dansen fixar med luggen...
sen är nog inte dans hennes starkaste kort!
Däremot hade jag inte förväntat mig att Håkan  skulle vara så duktig!
Tokgillar Erik, Oscar och Anna...
Rätt person åkte ut...Jennifer kändes kall och icke närvarande!
Detta var min syn på saken...
 
NU ska jag sy...(23:38)
eller inte...måste ut med Engla...
                                                                    SEN ska jag sy...(23:56)
 
Puss & KRAMEN...Lee



Kommentarer

Populära inlägg