Day & Night

Så var mitt första block i Day & Night klar...
 
Det var så otroligt roligt att sy, detta är egentligen ett prov,
men ska i a f göra två till så att det blir en löpare...
 
eller tre till så kan jag göra en kudde också...
 
Jag satte mig vid symaskinen fast jag egentligen skulle torka alla golven...
det är ju nämligen så att Victoria har en förmåga att sätta på Elliot vita strumpor,
så fort dem kommer hit.
I fredags förstod jag varför!!!
Hon kollar om jag har torkat golven...
det hade jag INTE gjort i fredags...
hans små strumpor var alldeles svarta...
och jag fick skämmas!!!
 
Kramen...Lee
 
 


Kommentarer

  1. Vill se flera block av denna mall...Lee!!Tack för du länkar ,Bambikram

    SvaraRadera
  2. Ditt block "Day & Night" är så stiligt, tycker jag!

    Dollandesign

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg